Forum - Topic

Onderwerp: Klacht op Lorenzorisack

Bigcow1990
Forum god
Gepost op 14-09-2008 om 17:19u
Edit door klasje: deze klacht werd ongegrond verklaard wegens gebrek aan bewijs en poging tot zwartmaken.
Bovendien overtreed deze poster hiermee veelvuldig onze regels opgelegd aan hem wegens eerdere misdragingen.

Ik heb een klacht op Lorenzorisack
doet bijna bij al websit you crime spammen
voor zijn eigen websit hier ben ik niet mee
eens en hij is medewerk nog zelf

ik vind dat die lp verdient
Reacties

-PitbuLL-
Forum king
Gepost op 14-09-2008 om 18:59u
Nog niets van gemerkt?

Lorenzorisack
Topposter
Gepost op 14-09-2008 om 19:53u
Ik spam helemaal niet op andere websites, waarom zou ik dat doen ?
Kan je concrete berichten of bewijzen tonen dat ik dit doe, ik dacht het niet hé. Ik weet niet waarom jij hier loopt te liegen maar ik spam helemaal niet! Ik haat leugenaars, en die waarschuwingen die je al gekregen hebt bewijzen dan ook dat je niet echt te vertrouwen bent.

Kan je iets bewijzen? Bv. een bericht in het forum ofzo ?

Volgens mij loop je hier te liegen omdat ik je in de tijd niet wou aannemen in mijn team, en omdat ik je mijn yourcrime wachtwoord niet wou geven (dat was jij, toch ? ) Of heeft jaloezie er iets mee te maken ?

. En zoals -Pitbull- hier zegt; deze heeft hier nog niets van gemerkt. Daarom roep ik de andere leden op, om eerlijk te zeggen of ik spam of niet op hun game. En ik doe dit vol vertrouwen omdat ik weet dat ik nergens in de fout ben gegaan.

King-of-sounds
Topposter
Gepost op 14-09-2008 om 20:04u
Hij spamt niet en zal niet spammen

Bigcow1990
Forum god
Gepost op 14-09-2008 om 20:06u
Oo wat is dit dan

1. lorenzorisack Waarschuwing Spammen 2008-09-14 17:14:31

wat is dit dan lorenzorisack op jou eigen spel heet je ook

lorenzorisack dus doet het wel

Bigcow1990
Forum god
Gepost op 14-09-2008 om 20:11u
En op www.crimestreets.nl doe je ook

Lorenzorisack
Topposter
Gepost op 14-09-2008 om 20:17u
1) Op je eigen game zet je in de rechtbank wat je wilt hé. Dat is dus geen bewijs.

2) op crimestreets heb ik nooit gespamd + heb eventjes een kijkje genomen op www.crimestreets.nl en dat is niet eens iets van gamecoll; d.w.z. dat iedereen daar een account kan aanmaken onder mijn naam (bv. jij zelf )
. ps: ik noem lorenzo, toch niet 'maikel' ofzo ?

ps: bij puntje 4 verwerp ik dit bewijs van je zelf.

3) ik heb je team geontacteerd, volgens hen zou ik op een bepaald spel ook gespamd hebben, ik heb eventjes een kijkje genomen, en rond de tijd dat jij dit postte stond ik wel degelijk ineens in de rechtbank (5 minuten later, wat op zich ook al raar is!). Maar het rare is; toevallig is de admin van dat spel ook een admin van jouw spel (een complot mss ?)

Dit is het spel: klik
De eigenaar van dit spel:Don_Enzone

Een admin van Bigcow's spel: Don_Enzone

4) een andere admin van je game (bloedblad) heeft al verklaard dat het een vergissing was

Don_Enzone
Topposter
Gepost op 14-09-2008 om 21:03u
Ik wil ook even wat zeggen...

Vooral over nummer 3) Ik ben wel admin op Bigcow zijn spel maar het is zeker geen complot! Ik wist hier namelijk niets vanaf...
En over Don Crime... Ik heb je er niet op gezet ik kreeg de hele tijd gezeur van mijn admin dat je had gespamt... Ik had gezegt dat als hij zo graag wou dat jij er op stond dat hij dat zelf moest doen hij heeft daar immers de rechten voor..! Ik heb nooit gezegt dat jij aan het spammen was ik heb je er trouwens ook weer afgehaalt....
Dus het is ook opgelost op mijn spel...

Mvg,
Don_Enzone
Trotse eigenaar van ***
edit door lorenzorisack: Gelieve de directe link naar je spel weer te geven + je eigen beldienst is dus verboden. Gelieve dat van -euro-bellen zo snel mogelijk te verwijderen!

Lorenzorisack
Topposter
Gepost op 14-09-2008 om 21:21u
Wie is die admin van je ?

Don_Enzone
Topposter
Gepost op 14-09-2008 om 21:26u
Trucker_Her, DonChoat (ze hebben trouwens al excusses verder aangeboden aan mij ook in het echt, dus daar ook geen bewijs van.. Sorry)
Ik kan zo niks bewijzen via mailtjes ofzo... Want hij zeurde tegen mij in het echt... (Hij woont bijna naast mij)

Mvg,
Don_Enzone
Trotse eigenaar van ***
edit door lorenzorisack: Gelieve de directe link naar je spel weer te geven + je eigen beldienst is dus verboden. Gelieve dat van -euro-bellen zo snel mogelijk te verwijderen!

Don_Enzone
Topposter
Gepost op 14-09-2008 om 21:39u
Ik heb dit ook nog: Dat jij (lorenzorisack dus) naar Trucker_Her, DonChoat mailtje ging sturen dat ze jouw spel (bluewar) moesten gaan spelen zeiden ze daarvoor...
heb verder zo geen bewijs

Mvg,
Don_Enzone
Trotse eigenaar van***

Cooleli
Nieuw lid
Gepost op 14-09-2008 om 21:42u
Geeen waar en let op of ik klaag bij klasje dat jij liegt enzoverder op YC

lorenzo heeft volgens mij nog niet gespamt of weinig

Lorenzorisack
Topposter
Gepost op 14-09-2008 om 21:44u
@Don_Enzone:
Hoe meer er vertelt word hoe minder het klopt: je kan gewoonweg niet aan leden hun emailadres komen, dat is allemaal niet toegankelijk net om spam tegen te gaan. Dat ik dan mailtjes naar hun zou gestuurd hebben is dus zo goed als onmogelijk.

En dan nog, wat als ze dan mails kregen van iemand voor bluewar. Wie zegt dat ik dat dan stuurde, iedereen kan sturen hé, bv. bigcow zelf. En een emailadres is makkelijk en snel aan te maken, je vult de naam in wat je ook maar wilt.

Ik geloof hier geen snars van.

+ eventjes hiervoor schreef je dat ze hun excuses al aangeboden hebben. Je gaat je niet excuseren als je niets misdaan hebt hé ? Ik neem dit dus aan als bekentenis.

(heb een screenshot genomen voor het geval je je bericht zou wijzigen)

Djherken
Topposter
Gepost op 14-09-2008 om 22:01u

Don_Enzone
Topposter
Gepost op 14-09-2008 om 22:02u
Ja ze hebben gezegt dat hun fout zaten ja...

En ik bedoelde trouwens ook geen mailtjes maar sms (dacht dat ik dat al had gezegt maar was dus niet zo)

Mvg,
Don_Enzone

Lorenzorisack
Topposter
Gepost op 14-09-2008 om 22:08u
Bigcow1990 kwam af met 2 games waar ik zogezegd zou gespamd hebben en daarvan blijken de verhalen gelogen te zijn. Dat zegt volgens mij al genoeg...

ps: raar toch eerst mails , dan sms'n ...

Mvg.

Don_Enzone
Topposter
Gepost op 14-09-2008 om 22:10u
Ja klopt ik had dat fout ingetypt maar dat typt ik steeds fout
Excuses voor dat ongemak..

Mvg,
Don_Enzone

Steventje
Site Admin
Gepost op 14-09-2008 om 22:13u
Om ook even mijn comment te posten,

Ik speel samen met Lorenzo op meerdere spellen,
Ik ken Lorenzo op mijn eigen spel hij heeft me veel geholpen
mocht hij een spammer zijn, had hij dit allang gedaan op mijn spel,
en wss had hij Wammek dan ook al vol gespamt aangezien dat spel de meeste bezoekers trekt!
Verder is Lorenzo een medewerker en hij wil dit graag blijven dus zal hij niet gaan spammen,

+ wat word gemeld lijkt wel een complot tegen hem,

Jaloezie??

Zijn dit niet toevallig mensen die ook graag in het team hadden gewild van Yourcrime,

Lorenzo is een prima jongen die dat soort streken niet uit haalt,

En nu zegt Don_Enzone zelf ook nog dat het niet waar is!

Weer eens een paar leugens van Bigcow,
die naar mijn weten al eens vaker betrapt is op leugens,
btw check andere forumtopics/onderwerpen!

Steventje

Steventje
Site Admin
Gepost op 14-09-2008 om 22:23u
Oh en wat mij betreft

bigcow1990 = ban!

Lorenzorisack
Topposter
Gepost op 14-09-2008 om 22:44u
Ik denk er ook zo over. Hij heeft al 3 waarschuwingen en dan nog durft hij mensen zo onterecht te beschuldigen en te beliegen.

Quote:
Ik heb je unband omdat je moeder mij dit vroeg.
Bij de volgende misstap is je ban wel permanent.

Ps: als je nog 1x een wachtwoord van iemand durft te vragen hier, wordt je zelfs verbannen op al onze servers, permanent!
Wij kunnen niet tolereren dat de veiligheid van onze leden in gevaar wordt gebracht.

zie dit toppic .

Die misstap is nu zeker ?
Maar klasje beslist wat hij ermee doet...

Mafia_kelly_
Forum beginner
Gepost op 15-09-2008 om 11:57u
Zp hier mensen
dik fout dat was niet lorenack

en was een ander jong sorrie voor als

Klasje
Site Admin
Gepost op 15-09-2008 om 12:35u
Ok, tijd dat ik hier eens wat strenger ga optreden dus.

1) Don_Enzone krijgt een strafpunt/waarschuwing wegens het aanbieden van beldiensten via een eigen site,
een strafpunt/waarschuwing voor het misbruiken van ons inlogsysteem om zo de reclame van pakket 1 te ontwijken en verdient eigenlijk nog een strafpunt wegens het negeren van de waarschuwingen van onze medewerker Lorenzorisack.

2) Ik ben je kotsbeu Bigcow1990!
Ik had je gevraagd je koest te houden nadat ik je vergeven had dat je probeerde iemand te hacken. Nu doe je enkele weken later weer meteen het tegenovergestelde en begin je openlijke ruzie met onze medewerker!
Bovendien met beschuldigingen die je niet kan bewijzen!!!
Jij verdient nu ECHT een verbanning!

Als er gespamd wordt in je spel door een ander YourCrime spel kun je het beste onze helpdesk contacteren met een link naar het bericht waarin de spam gebeurde.
En verwijder dit bericht dan nadien niet - dan kunnen wij dit opzoeken in de database en hebben wij bewijs van deze misdraging.
Zonder bewijs kunnen wij maar moeilijk iets ondernemen!

Dit topic gesloten.