Forum - Topic

Onderwerp: Photoshop battle

Lorenzorisack
Topposter
Gepost op 22-04-2009 om 15:29u
Beste leden ,
ik heb gemerkt dat vele leden hier toch wat afkennen van photoshop. Het lijkt me leuk om eens een kleine battle te houden, waarbij verschillende personen banners maken. Degene die er als mooiste uit komt krijgt van mij 200 Gcoins. Op voorwaarde dan wel dat deze bruikbaar is en bluewar erop vermeld wordt. De grootte van de banner moet 468×80 pixels bedragen.

Iedereen kan hier banners inzenden. Plaats er wel een duidelijk watermerk op , zet er ook niet meteen de naam van een spel op , om misbruik te verkomen.

Echt iedereen mag een inzending doen , uiteindelijk zal niet enkel de winnaar Gcoins krijgen , maar zal ik ook anderen met mooie resultaten contacteren en een prijs afspreken met deze .

Indien het blijkt dat er echt mooie inzendingen zijn ben ik zeker en vast bereid om de te winnen prijs op te drijven . Verder is het zo dat er niet echt een thema is waarrond jullie werken moeten , ik wil jullie eens volledig je inspiratie zien gebruiken.

Inzendingen kunnen gebeuren tot 26 april - 14:00 h - en mogen gewoon hieronder geplaatst worden. Let wel op: enkel en alleen banners zijn hier welkom , andere berichten worden bekeken en achteraf verwijderd. Vragen kunnen gesteld worden via pb.

Er moeten zoiezo minimum 10 banners ingezonden zijn om van een winnaar te kunnen spreken.

Met vriendelijke groet.
Reacties

2nickdekke
Forum opvolger
Gepost op 22-04-2009 om 16:10u

Iam te winner
Wat ga je er eigenlijk mee doen

Steventje
Site Admin
Gepost op 22-04-2009 om 16:38u

Heb niet jouw grote aangehouden wist niet hoe dat te doen
En ook nog niet aan jouwn tekst, ik heb deze namelijk vannochtend voor je battle gemaakt tekst kan worden aangepast!

#2:

Tekst is beetje gepropt om op te vullen Lettertype, kleur, grote tekst, etc etc Kan aangepast worden naar wens! ( kleurde codes zijn ook toegestaan!!!!! )

Gangbang002
Nieuw lid

Gillus
Actief lid
Gepost op 22-04-2009 om 18:06u

Error: Image not found!

Er komen er nog hoor

Leenstraa
Topposter
Gepost op 22-04-2009 om 18:09u

er komen meer

Gillus
Actief lid
Gepost op 22-04-2009 om 18:37u

edit by Steventje:
Zo kan het dus ook

heb van al je berichten 1 gemaakt!

Lorenzorisack
Topposter
Gepost op 26-04-2009 om 14:22u
Contest afgelopen.
2nickdekke heeft 200 Gcoins ontvangen en is dus de winnaar van deze contest.

Iedereen bedankt om mee te doen ,
ik zal normaal volgende week verschillende mensen contacteren om nog enkele banners over te kopen.

Mvg.

Dit topic gesloten.