Forum - Topic

Onderwerp: Www.straatcrimineel.yourcrime.net

Mootye18574
Topposter
Gepost op 22-03-2009 om 09:11u
Gistern is onze volledige game gereset. alleen de website staat nu ff online zodat we de laatste puntje's kunnen noteren op papier. Vervolgens wordt er hard gewerkt aan versie 2.1.
Winaar ronde 2: Alban heeft ontvangen: 200,- !.

Hierbij zeg ik word de beste! en je krijgt een flinke prijzenpot. Tevens wordt de prijzenpot steeds verhoogt wanneer de'r iemand belt.
Meer informatie benader me via PM.
Reacties

Mootye18574
Topposter
Gepost op 22-03-2009 om 15:47u
Website SC is tijdelijk online gegaan, er zijn al enkele update's uitgevoerd.
Enkel de website gaat weer offline maar we weten nog niet wanneer. Daarna gaan we een nieuwe layout bouwen, lets start.

Offtopic:
Header is al vanaf 0 gemaakt+enkele update's zijn uitgevoerd. Binnekort nieuwe misdaden systeem.

Ayhansi
Topposter
Gepost op 22-03-2009 om 16:00u
@Mootye....dus jij wilt beweren dat je met je 67 leden 200 euro hebt uitgekeerd aan alban?(of zijn het Gcoins want dat kan er bij mij namelijk wel in)

Mootye18574
Topposter
Gepost op 22-03-2009 om 16:04u
Yeps,
Ohjah heet geen Mootye. Maar dat is me bijnaam

Ayhansi
Topposter
Gepost op 22-03-2009 om 16:06u
Offtopic:
wie geloofd dit, met 67 leden 200 euro uitkeren hahahahahahaha ik zeker niet

ps geloof je het zelf wel?

Lorenzorisack
Topposter
Gepost op 22-03-2009 om 16:12u
Hier staan discussiëren heeft in principe geen zin ,
indien men geld te veel heeft en er zo een groot bedrag aan wilt uitgeven is dit hun zaak , ik neem aan dat wij niemand anders spel spelen en wij dus ook geen problemen kunnen hebben hiermee , ieder doet met zijn spel wat hij wilt.

Echter , van zodra wij klachten binnen krijgen dat hij het beloofde geld niet betaald , kan er ingegrepen worden. Het is onze zaak niet wat er beloofd wordt , zolgang de belofte maar nagekomen wordt.

Mootye18574
Topposter
Gepost op 22-03-2009 om 16:15u
DHR Ayhansi ik zeg ook niet dat je me eventueel moet ''geloven'' want daar ga ik me niet eens druk over maken.
Verder kan dit topic gesloten worden voordat DHR dalijk weer met onzinnige waardeloze reactie's komt.

Trouwens 1 tip; kom proffessioneler over hoe je dingen typt, een crime game moet rust,extract,power uit blazen. Overigens heeft jou game alleen een drukke layout die nog zelfs heel erg storend is of kan overkomen
U zegt dta er een grote verschil is van leden, mijn website is een grote verschil van kwaliteit.
Heb u website bekeken , kan nog veel aan gefixt worden.

EDIT: U heeft geen klachten over niet betaalde belofte's. Verder ben ik hierbij een zakenman die geen kleuterachtige belofte's beloof maar niet uitkeer.

Ayhansi
Topposter
Gepost op 22-03-2009 om 16:19u
Hehehe wat jij wilt, en toch verdien ik met mijn game.....hehehe en jij praatjes maker.....hehehehe

ps ik ben het met je eens om deze topic te sluiten....want erg geloofwaardig kom je niet over lieverd

Mootye18574
Topposter
Gepost op 22-03-2009 om 16:22u
Ik verdien ook met mijn game DHR.
Ik praatjesmaker? hoezo? snap niet waarom ik een praatjesmaker zou moeten zijn? ik vertel hier alleen maar de harde feiten over kwaliteits website's.
Als je vindt dat jou game beter dan de mijne is dan mag je eigen trots voelen, kom met resultaten maak desnoods een poll aan. Hahaha.

Ayhansi
Topposter
Gepost op 22-03-2009 om 16:24u
Guci guci guci schattig zakenmannetje ben je hoor......

Mootye18574
Topposter
Gepost op 22-03-2009 om 16:25u
Zoals ik al zeg; Ik hoef niet geloofwaardig over te komen! ik doe enkel me ding en dat is me website in de lucht houden.
En noem me aub geen lieverd ben hiervoor niet gediend bij jongens
Verder kan dit topic gesloten worden.

Lorenzorisack
Topposter
Gepost op 22-03-2009 om 16:25u
Ik sluit dit topic zoals vermeld.
Echter wil ik wel nog het volgende melden:
@Mooteye
1. Skeiln werkt aan een layout voor Ayhansi , deze zal echt een heuse verbetering zijn. De layout afbreken is hoe dan ook onnodig.
2. Je moet niet alles persoonlijk opvatten en meteen anderen gaan "aanvallen" over hun spel .
3. Ik begrijp Ayhansi zijn frustratie , overal merk ik dat je commentaar op hebt. Ik begrijp wel dat je alles goed wilt hebben etc. maar probeer toch ook wat overeen te komen met je mede-gamemasters , ze zullen immers nog vaak van zich laten horen.
4. Ayhansi heeft een goed draaiend spel dat echt veel opbrengt , hij weet dus zeker en vast hoe hij een spel moet onderhouden. Terwijl jij groot verlies maakt , maakt Ayhansi winst , je kan dus wel wat leren van Ayhansi.

@Ayhansi: probeer ook eens wat normaal te doen en niet overal onnodige commentaars op te geven. Ik neem aan dat je wel wat beters te doen hebt dan je hiermee bezig te houden. Zoek eventueel enkele PTC websites op ofzo , daar verdien je nog wat om je nodeloos bezig te houden. *zucht*

Dit topic gesloten.